Förkyld Penis.

Ne men ärligt talat. Det skulle allt ha varit något? XD
Idag har jag haft ont i ryggen, ätit rester, lyssnat på Rihanna, varit Harry under hans andra år på sin skola, suttit här, bestämt mig för att åka till Gbg med Titti (but the question is...will we die? :O) och varit allmänt balanserad.
MMMMMMMMMMMmmmmmmmm.
När folk skrev eller sade så förr så blev jag irriterad men nu använder jag det själv rätt så mycket så jag har lärt mig att acceptera det på en helt annan nivå än tidigare! :D
Wiho! Blääähähh. Kråkanal.
Stay Crow // Cromeo

Kommentarer
Postat av: Patrik

Sv. Ja det är sant! Frågespel gillar jag =D Kortspel kan vara skoj ibland. Men känns som man spelar det alltid liksom.

2009-12-28 @ 20:31:52
URL: http://patrikpetersson.blogspot.com
Postat av: Patrik

Sv. We like TV-spel! =D haha

2009-12-29 @ 16:49:34
URL: http://patrikpetersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0