Jag har bara ögon för dig.



Såhär vill jag att världen ser ut när det har regnat, den ska vara mossig och blå. Så att man kan andas.

Jag har inte skrivit i bloggen på någon dag och det har sina skäl som jag inte orkar ta upp just nu! Men jag är bra, den kan jag säga.

Just det! 3 riktigt stora saker har inträffat idag!

Det började med att min största syster, Frida fyllde 22 y mi amiga Sanna fyllde 18! Grattis till dem båda!
Sen är det en till stor sak, HEIDI KLARADE UPPKÖRNINGEN!! :D :D
Jag är glad för hennes skull!

Florence + The Machine är riktigt grym! Många grymt bra låtar, och hennes röst, jag dör!

Florence + The Machine - Cosmic Love


Du måste lyssna på låten, verkligen! Måste!

Stay Like a Machine // Cromeo

Kommentarer
Postat av: Heidi

TACK! :-D

2009-08-31 @ 14:03:11
URL: http://heidinilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0