Herr Johansson.

Det finns många fina människor som heter Johansson.
Ni får räkna ut själva vilka det är!

Jonathan Johansson är en skåning som är riktigt bra. Speciellt med denna låten, "Aldrig Ensam".
Faktiskt en utav de bästa låtarna jag hört i mitt liv. :) Det säger mycket om mig.


Igår var det Augustifestivalen aka. Grästorpsdagen här i Weedtown, för första gången kunde/ville jag gå och partaja lite. Dock var jag inte med någon i min egen ålder, som det har varit på senaste av någon utomjordisk anledning. Jag var med min syrra som är 87 och hennes 87iga girlfriends!
Men det var bra. Bättre än att vara med några konstiga grästorpare iaf. Gick med Rebecca och hade en väldigt djup diskussion om människor tills vi kom fram till en husvagn som var olägligen nog belägen mittemot huset där våra päron befann sig. XD
Men Becca och jag satte och i alla fall där och snackade med Iseborn eller vad han heter! Sen kom de andra och vi gick på torget! Mjau, träffade Malin och snackade lite. Sen gick vi mot Konserthuset, där det var 18-årsgräns och en massa vuxna människor som dansade och var fulla. Jag var också en aning full och dansade men det hör inte till saken, jag anser inte att jag är vuxen riktigt än.! :D
Men jävlar vad jag såg många jag kände som jag inte stannade för att snacka med! det blir så ibland, wazzafff!!
A just det. Vi var på Gardis återigen för att sola och bada en stund innan allt det här som jag skrev ägde rum.

 

Stay Blueish // Cromeo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0