Helsinki tule mut hakemaan, tule, nyt mennään!


Den är tjejen liknar Marina Diamandis väldigt mycket! Bara så ni vet!

Öhm. Jag tänkte på en sak igår när jag kollade igenom bdb en stund (fråga mig inte varför!). Hur kan det komma sig att så många barn/ungdomar skriver så mycket skit på sina bdb:er.

Har lagt till många spellistor på min SP. Min förkortning för Spotify! Jag kände att det är dags att jag lyssnar på låtar som jag inte hört! någon gång! Det är väldigt intressant att inte kunna sjunga med i låtarna, men jag gillar det ändå. För så fort som jag lyssnar på en låt jag kan, så tänker/mimar/sjunger jag på texten! :) Förstår du?

OMG, vad dåligt jag kan spanska föresten, skulle kolla hur mycket som jag kom ihåg av allt som jag har lärt mig och jag kan medge att det inte var mycket! :D

Stay Cat // Cromeo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0