Flush of Humanity.

Jag är social.
Jag är stark.
Jag är pålitlig.


Kruse har en snygg och trevlig blogg.
Göteborg är trevligt, även när man är ensam.
Det åskar i Grästorp.

Jag ska till skolan på fredag, för den börjar då. Fast egentligen gör det inte det, det är bara våran skola som är så dum så att den gör det.
Jag köpte saker igår, för 600 kr, det kanske inte låter mycket men jag köpte trots allt 4 olika saker. Jag gillar billiga kläder. De är oftast snyggast också, fast det finns mycket kläder som är snygga.

Jag tror inte att man ska avslöja vad man tycker om, människor kan jämföra en så mycket då. Eller så är det precis tvärtom. Jag har inte mycket aning jag.

Just det ja, dagens överraskning, jag kollade igenom mina betyg och såg till min stora förvåning att jag fick Vg i Hi A?! Kathryn sade klart och tydligt (eller slumrande och otydligt!) att jag skulle få G. Detta blev jag såklart väldigt glad över och hoppade upp i luften och gjorde give me 5 med mig själv samtidigt som jag blinkade. Medan jag var i luften stannade tiden också och jag fick det på kort. Inte!

Stay Bushy, like Kate // Cromeo


Kommentarer
Postat av: Heidi

WHAT??!! VArt såg du det?? Internet?? Shit vad bra!

2009-08-14 @ 00:31:03
URL: http://heidinilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0