Vuelvo.

Ja.
Tyvärr så här jag här igen och jag vet att ni har saknat mig för ni har skrivit om mig i varenda mening på era bloggar så jag fattar nu asså. YOU GUYS HAVE MISSED MOI.

Anywho. För första gången så gillade jag faktiskt att åka skidor. och det är verkligen första gången. Har traumatiska upplevelser från barndomen som kan styrka på detta.

Dock vare bara 3 av 7 människor som åkte skidor kan man säga. Di gamle var ische med så mkt. Tur det, de skulle säkerligen få mig att inte kunna åka på ett eller annat sätt.

Och nej Heidi, inga tyskar i backen i Björnrike, där fanns bara svenskar och stockholmare som man bara vill täppa igen käften på för di har sådan jefvla fuul dialekt så det finns inte.
Jag hoppas att jag inte tappat någon läsare nu när jag har varit borta för jag verkar ha missat endel saker har jag märkt. 3 utav mina vänner har fyllt 18. en går i min klass och de andra i paralellis. kanske är någon mer som fyllt men inte som jag kommmer på. 2 utav de har lovat mig någonting och det verkar bara som om en utav de håller vid sitt ord. Blir lite arg på den andra om det jag hört verkligen stämmer. Men men. Life goes ån. I ån. Ån. N.

Orka mer. Musik nu. :)

Peter, Björn and John - Nothing to Worry About


Metronomy - Radio Ladio



Kan inte bestämma mig för vilken låt som är bäst. :O

Btw, jag var i Borlänge idag et kollade in stället. Fett mysig stad. Ser fram emot 3 månader från nu ungefär. Lite mindre tid. :D

Stay for Real // Carl

Kommentarer
Postat av: Hanna

Men Carl, skidor som är så kul :) Om man har traumatiska upplevelser är det bara ta tjuren vid hornen and face it! (Y)

Vart ligger björnriket? Tror faktiskt att jag har vart där själv :)

2009-04-03 @ 20:51:31
URL: http://tankarskrivsmedord.blogg.se/
Postat av: Kawaw

Kul tt det var kul:P vi har snarkat dig :P

2009-04-04 @ 10:50:46
URL: http://adia.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0