Throat ache.

Jag har nog nästan aldrig haft såhär ont i halsen. Förutom innan jag skulle operera bort mandlarna. Men det kan ju inte vara de jag har ont i nu för de är ju borta`?
OMFG.
Anywho, jag har svenskaredovisning i morrn och jag tror att det kommer att gå vägen! Lovisa inspirerade mig till att våga kände jag och bla bla bla, vi får se hur det går.

Synd för Heidi med franskan.
Sandra sleepade i soffan och hade det gôtt, tror jag...xD

Jao jao. Sarah fortsätter att vara rolig på franskan och jag fortsätter att faila på matten som jag brukar göra. Ibland. Men för Hajdi verkar det gå brá.

(Fan va jag snackar om skolan känner jag!, men du bryr dig så synd för dig)

Sist vare filmproduktion with tha gang, those ganstermothafuckas Mackan, Carro, Hummerhielmen och Alice-palice. De är allt lite speciella de där esteterna. Mmm.

Blue Active!

Ne nu får vi ta lite lugn musik. Inte hetsa upp oss. Baj!

Jag vet inte vad jag skulle ta mig till utan Róisín, faktiskt.

Róisín Murphy - Dear Miami



Stay Murphy // Carl

Kommentarer
Postat av: Heidi

Nja vet inte det du med matten, men blev en liten stud över lovet ;)

2009-04-18 @ 19:27:31
URL: http://heidi.nilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0