Obrigado.

...som man säger i Portugal, kanske i Brasilien också, vad vet jag? XD

Hittat min favoritlåt på en blogg precis, så jag laddade ner den och nej jag kommer inte berätta vilken det är. Det är min låt, inte din. =)

"What went wrong (in your head)"


Här är jag med min kära moder, Marina som hon kallas i folkmun. Hon ler inte speciellt trovärdigt men det gör jag, trust me. ^^



Pluggar spanska för tillfället och är förvånat att vi har ett prov på en måndag för det hör man ju när man säger att det låter väldigt otroligt. Jaja, så äre väl ibland I guess.
Öhmm. Ja.

Stay Real // Carl

Kommentarer
Postat av: Heidi

Söt Marinis är då :)))

2009-04-20 @ 08:14:37
URL: http://heidinilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0