Earth, Wind & Fire.

Idag har varit en intressant dag.
Jag har återigen omedvetet studerat den mänskliga rasen och dess finurliga påhitt.

Det började med att jag insåg att det finns många människor i Weedtown och att de alla är tvungna att åka med min buss, typ. Det känns fucking så iaf. Såklart ska de alla åka just när jag har extra packning och är förkyld. Men nene, skit i mig, jag får bara sitta i 40 min och svettas, snörvla och hosta intryckt i bussväggen med tusen kläder på mig.

Jag var med om ett Hallelujah-moment när jag gick ur bussen må ni tro.

Jag tycker att solen kan ta och komma fram igen. Så man slipper ha på sig så mycket kläder. GAAAHHH!!
Jao jao. Inte ska man klaga inte.
Sarah är rolig på franskan. Carine likaså.

Sen spanska med Pasi och gänget. Vi längtade tillbaka till kära Barcelona och checkade in vårat Hostel CampiLas RamblasGoogle Earth. Ahh, memories. Såg på Magnus blogg att han varit i Madrid och damn! det verkar vara en till stad att besöka. Damn! säger jag bara! Just damn!

Svenskalektion och Lovisa hade en utomordentlig redovisning om Tid! Wo-ho säger jag bare. Hoppas dock att hon inte snackade för länge, vore synd om just TIDEN var det som tog kål på hennes framträdande.
Jag fick samma lektion reda på att jag hade min på fredag, okej tänkte jag, coolt. Får åka hemma och fundera ut någonting och det tror jag att jag har gjort nu.


Orka prutta, Haj! Pingvin! Säl!

Och eftersom Hajdi har lagt upp en video från 90-talet så är jag inte sämre jag, vi kör en från sent 70-tal. Grrrroooooovvve on!!!!

Earth, Wind & Fire - Boogie Wonderland



Stay Water // Carl

Kommentarer
Postat av: Heidi

Jag diggar låten som fan!

2009-04-18 @ 19:22:30
URL: http://heidi.nilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0