1000 Cigaretter.

MSTRKRFT är bara för grymma.
Men min dag handlar inte om den låten som titeln förespråkar.

-Jag tror att orsaken till att inte så många kommenterar är att man är trött på min "udda" musik och mina tråkiga inlägg. Men det är okej, jag är grymm ändå och jag gör vadsomhelst för att jag ska tycka att jag själv är grymmast. Det är bara en illusion, men låt det vara min illusion och låt mig leva i den.

Tack för terapin Carl och säg nåt annat nu för i ********. Jävla tråkmåns. Lev livet och tänk inte så mycket.

-Nehe, men om jag inte tänker så kommer jag ju att begå misstag och folk kommer att bli arga på mig?

Jo kanske, men sånt är livet, man älskar, man sårar, man lämnar, man hittar.

-Du kanske har rätt. Eller jag tror att jag fattar vad du menar iaf. Solen skiner ju också, det är bra. Folk blir förhoppningsvis trevligare och mer inbjudande då.

Du kan väl inte seriöst förvänta dig att folk ska ändra på sig? Det har du väl märkt att de inte gör bara sådär?

-Jag tycker att du har fel. Faktiskt.

Okej. Synd, jag gillar att ha rätt.

-Ha det bra Carl och fortsätt gärna konversera med mig när behovet är som störst.

Hej!


Jag gillar Jenny Wilson för hon sjunger nästan alltid om enkla saker i livet. Inte för komplicerat, inte så amerikanskt. Typ.
Någon sade också för ett tag sedan att Jenny är den enda riktigt bra artisten i Sverige just nu. Jag kan hålla med till viss del men det finns allt många andra bra.

Jenny Wilson - Pass Me the Salt (Popcirkus Live)



Stay Passing // Carl

Kommentarer
Postat av: Ida

Du får tajma dina blogginlägg lite bättre :P Jag har alltid slumpat fram bästa låtarna i spellistan när du kommer med dina låttips och då vill jag inte pausa eller avbryta... x)

But you must know that I read and think about what you've written every time! :)

2009-04-12 @ 23:29:07
URL: http://snigelhorn.blogspot.com
Postat av: Anonym

Jenny Wilson är awsome! väldigt mystisk musik :)

2009-04-13 @ 21:52:18
URL: http://kruseojons.blogg.se/
Postat av: lovisa

2009-04-14 @ 18:48:08
Postat av: lovisa



Vi älskar dig carl, du har grymmaste bloggen och sveriges bästa musik smak!!!! :):D

2009-04-14 @ 18:48:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0