Saknad.

När man känner sig bortglömd och oönskad så är livet inte så roligt längre.
Även om man inte är det så känns det väldigt mycket som det ibland. Det låter som om ingen bryr sig om mig eller att jag har blivit lämnad av någon/några. Men, jag tror att det är det att jag förväntar mig mycket hela tiden. Tror att människor runtomkring mig ska göra saker som jag vill att de ska göra.

Men något som är värre är tvärtom, när man hör andra säga att de känner sig så ensamma, när de bara kan fråga om något så ställer man upp direkt. Om man kan det vill säga. Eller om någon har frågat om hjälp med något och man svarar ja, sen så säger den att den inte haft någon att fråga och bla bla bla...

Nu tappade jag bort mig. Hoppas att du fattar poängen.
'Jobbigt! =/



Ha det gött! // Carl

Kommentarer
Postat av: Heidilation

Jag förstår din poäng.. har också känt så ibland. Och dessutom, så kan jag veta vad/vem du syftar på..?

2008-09-30 @ 21:57:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0