Marhaba!

Good afternoon readers.

Once again I am finding myself sitting here and blogging for deaf ears.

Nee men asså shit. Jag borde verkligen skärpa till mig. Kan inte fortsätta på detta viset.
Jag syftar då ofc på studerandet.
Skickade in världens kassaste psykologiarbete i onsdags. Eller aa, jag känner typ alltid att jag kan göra mer än vad jag egentligen gör. IAF, så ska det bli skönt nästa vecka.

Tro det eller ej, men nästa vecka är vi lediga i 2 hela dagar. OMFG.

Så klart kommer första bilden på mig idag! :)
Jag kände att jag var tvungen att vara lite erotisk idag. :) Eftersom jag är så jävla het och allt.


Sen blire nog gbg till helgen, bokmässan you know. Ska bli kul, är bokmässeoskuld och allt ju. ^^

Shit. Nu har jag skrivit way too much.

//Carl aka. Cromeo out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0