God Kväll Svearike!

Det är kväll och jag sitter här för första gången på min macbook i mitt rum. Dvs. med internet asså.
Känns väldigt skönt faktiskt.

Öhm, försöker skriva psykologi men det går inte så bra, känner mig som en fyraåring eller nåt. Helvette med det asså.
Engelskan går inte heller så bra. Men, ah får se om jag hinner med lite i morrn.

Började i arabiska med Sandra i onsdags btw, väldigt intressant och annorlunda från de latinbaserade språken jag håller på att lära mig. (Spanska och franska, mkt fina språk^^)

Annars så är det ganska bra=). Längtar till den 14:e Oktober då vi reser till Barcelona:)
Hoppas, hoppas, hoppas att det blir bra=)
Inget krångel och så=)


Take care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0