Delad i tu.

För några dagar sedan var jag helt inställd på att jag skulle till Bokmässan i Gbg på lördag.
MEN, i morse kände jag ett obehag kring det hela, mest för att jag inte har ett fritidskort och behöver då betala för mig hela tiden. Men efter att Lisa (läraren) starkt rekomenderat att man borde åka på bokmässan så har jag ändrat mig. Så jag ska försöka att få tag i ett kort av någon.

Öhm. Sedan så tror jag att om det inte är kul på mässan och jag har ingen att vara med så får jag la gå och shoppa lite kläder eller nåt?! Eller åka hem. Har ju trots allt köpt en ny mp3. Så det är nog inte så jobbigt som man kan tro. =)


Om du ska till mässan. så syns vi. om inte så får du ha det väldigt bra! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0