Vänta.

Vänta är det enda jag kan säga nu för tiden verkar det som. Eller det är det som jag kommer att få göra iaf, vänta på pengar, på en skiva, på en skiva, på någon, etc.

Men annars är det bra, känner inget obehag över saker och ting som jag gjorde förra veckan och lite innan. Det är nog för att jag har gjort ett val. Jag kunde antingen fortsätta och öka chansen att bli ännu mer frustrerad, eller bara strunta i det och göra annat som jag tycker är kul med andra roliga människor.

Hoppas att Arvika blir av nästa år. Fixar eget camp och allt med "gänget" som är nu. ^^
Jag tror att jag får åka iaf, det borde jag. Om jag säger att jag inte kommer att dricka något iaf. Hahhah. mobbat, nemen ärligt, jag får hålla mig i schack, får ju tänka på diabetesen. Fixar sig!!! Gahahhhahaha!!!!


Det var trevligt hos Evelina i onsdags, schyst att du låter mig vara hos dig Evelina. ^^

Öhm. jag har inte gjort något matte heller för den delen sedan i måndags på lektionen. Men det ska bli av i helgen. Gör ju inte så mkt annat nyttigt iaf. Fast nu har vi ju flyttat lektionen från måndag till torsdag så då är det några extra dagar iaf.





Kommentarer
Postat av: heidilation

Carlo, du glömde din "stay real" kommentar! Men anyway, jag är grymt sugen på Arvika.. hoppas jag får hänga på :)

2008-11-14 @ 19:50:50
Postat av: Zeom

aa gött med lite extra dagar för jag behöver också jobba med matten. Carl hur kunde du glömma stay real

2008-11-14 @ 21:41:26
URL: http://framtidsorakel.blogg.se/
Postat av: Carl

jävlar ja! det har jag ju glömt. XD kommer aldrig att kunna förlåta mig själv. argh!

2008-11-14 @ 23:12:34
URL: http://carl91johansson.blogg.se/
Postat av: Fröken Får-hår

Vadå va ska vi göra me matten!!! Eller va? E lektionen på torsdag?? Ja e helt efter? Har vi läxa?

2008-11-15 @ 19:18:11
URL: http://ettbraochfintnamn.blogg.se/
Postat av: Eve

De va så lite! du är alltid välkommen vettu :)

2008-11-24 @ 21:45:37
URL: http://roosaspik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0