Söndag? Nej?

Min mamma har sagt till mig att det inte är en lördag idag utan att det är en söndag. Mm, tack för den. Låter typ som om jag har gått miste om en dag.
Idag har jag föresten gått upp senare än någon dag den här veckan. Jipi.

Dagen får ägnas åt att skriva historia och säkert skriva om historian. Morsan kommer så klart att säga åt mig en massa saker som hon vill att jag ska göra och jag kommer bli så irriterad. Gahh.
Ska på dop kl. 10:00 i morgon också, jej, då sparar jag tid. ^^

Ha det bra så länge allihopa.
'


Stay Busy// Carl

Kommentarer
Postat av: Fröken Får-hår

Men det är lördag?



Historian = BAJS!!! ja måste börja me den...

2008-11-01 @ 12:38:06
URL: http://ettbraochfintnamn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0