Somebody told me.

He-lo.

Rubriken menar att "Somebody told me" med The Killers är en utav de bästa låtarna som skrivits i musikhistorien vi har på planeten Tellus.

Öhm. nu skriver jag svenska och såg att man ska ha med mycket mer än vad jag från början trott. Det är både bra och dåligt. Dåligt eftersom jag måste skriva mer, men bra eftersom jag då kan få ett högre betyg. ^^

På filmproduktionen idag gick det sådär. Jag kände att det vi höll på med i 2 och en halv timme inte blev så lyckad som det var tänkt. Men fick ett sms av Alice nyss där hon skrev att hon vet hur man ska göra nu. *puh* för filmen skulle egentligen in idag. :O gahh. Emma G och Pasi är sämsta lärare i filmprod. btw. Ingen överraskning kanske. xD Hahahahahahahhaahahahahhahahahahahahhaahhahahahahahahaha-ha! hiio

öhm, ne nu har jag tagit min spruta så nu måste jag skriva svenska.

Ett hej till Heidi också. NU HEJJAR ALLA BARNEN DÄR BORTA SOM STOPPAR KÖTTBULLAR I NÄSAN OCH SOM HETER MARKUS.


Stay Creative // Carl

Kommentarer
Postat av: Hedii

HEJ CARL

du är bäst

bättre än en hest

:)

2008-11-06 @ 22:19:42
Postat av: The Black Indian

öö jag håller med the heidi, du e fan bäst.

2008-11-06 @ 22:54:00
URL: http://framtidsorakel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0