On fait l'amour.

Så heter en riktigt bra elektropoplåt med Ysa Ferrer. Ifall ni nu skulle undra. ^^


Öhm. Ja. Vad ska man säga. Var tänkt att jag skulle sova i thn idag men det blev ändrade planer. Alla de som jag har sovit hos förut har visst varit upptagna ikväll. Synd, synd. Så gåre.

Det som verkligen är synd är att jag gick runt på stan i 2 timmar med en massa packning. Det gjorde ont. Endel saker som jag hade med var helt i onödan. ändå...

Jaja. There is a tomorrow anyhow.

Ja, snackat med Kathryn idag och det ser bra ut. Det stod ju som sagt "let's talk" på första uppgiften, så vi talkade. Hon sade att hon inte uppskattade att jag typ hade plagierat två meningar och jag skäms för det, jag gjorde det inte med mening men jag visste inte annars hur jag skulle skriva. Men nu vet jag. ^^

Kathryn är snäll. Hon frågade hur det gick på provet och jag fick en bit av hennes lussebulle. Fast det var innan vi snackade. XD


Stay Cokkie// Carl

Kommentarer
Postat av: Fröken Får-hår

haha, en bit av lussebullen :)

Ja hon e egentligen snäll, men hon e jävligt noggrann me. men hon hjälper till ändå och de e bra.

2008-11-21 @ 21:44:59
URL: http://ettbraochfintnamn.blogg.se/
Postat av: Heidilicious

Kathryn är snäll och hjälpsam men ibland för sträng :)

2008-11-21 @ 22:11:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0