Morötter.

För det är det som jag ser nu. Morötter. Vilket är en relativt god grönsak. Fuck you som inte håller med. Men du får tycka som du vill.

Öhm. Jag sitter nu och är hungrig samt skriver i den där utvecklingssamtallappen. Jag mår bra för övrigt. Tackar som frågar.

Jag har fortfarande inga pengar och det gör mig galen för jag skulle mycket gärna vilja åka till gbg i morrn och få Anna Ternheims nya skiva signerad av henne själv. Fucking helvettes jävla skit och jag tänker inte långa pengar ifrån någon för jag hatar att låna, kommer typ aldrig i hela mitt liv göra det.

Skulle egentligen lämnat in en bok idag men det får bli i morrn. Det är bara det att jag hade lånat den tills idag och jag hoppas innerligt att jag inte får "böta" för min synd. Det är ju faktiskt bara en skiva och ingen kommer vilja låna den ändå. Jag borde skicka in min svenskadikt också.

ÅÅhhh, World of Goo är så jävla kul. !!! fatta att jag var först i klassen å hitta det! suck on that! mohahahahah


Stay Goo// Carl


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0