Lusia.

Hae.
Lusia stavas inte så. men vem bryr sig?

Jag har fått ett nytt té av morsan som smakar Pocahontas. Eller, jag tänker på henne när jag dricker det. Det roliga är typ bara att det är ett lucia-té.

Jag ska få pengar också snart. Mycket pengar på en gång, typ 1200 :O. OMFG det är mycket. Hade förväntat mig 800 så ni fattar vad jag menar. ^^

Öhm. Jag gillar musikgalor, speciellt p3 Guld och Grammisgalan. Jag har röstat på Grammisgalan idag. Jag älskar Musik<3.

Gaahhh!!

Orka snacka om matte. räknar bara. Kanske ska få hjälp av en expert. låter bra det. Kan behövas. !!!!
Öhm. Sedan så ser jag fram emot helgen också, för och kolla på film med kompisar är väldigt roligt. :D




Stay Paperish // Carl

Kommentarer
Postat av: Fröken Får-hår

2008-11-27 @ 22:42:53
Postat av: Fröken Får-hår

E de möjligtvis svart te me saffran och kanel och så? :P

2008-11-27 @ 22:43:43
URL: http://ettbraochfintnamn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0