Looks.

Utseende spelar rätt så mycket roll.
Man blir dömd efter det, man inspireras av det, man växer i det, man känner sig ful i det.

Mm, vet inte riktigt varför jag skriver det här överhuvudtaget men ja, det var det som jag kom på för tillfället.
Det verkar också som om jag kommer att skriva 2 gånger idag.

Jag har tänkt på en annan sak också, jag blir rätt så påverkad av allt som jag ser och hör. Vilket nog både är bra och dåligt och det är nog btw jävligt svårt att inte bli påverkad. Jag lyssnar på det som låter bra och jag lyssnar på personer som antingen står mig nära eller som jag tycker verkar vara vettiga människor men som jag inte känner.

Jaja. En sak till som jag är tvungen att säga är att jag inte gillar människor som försöker tjäna pengar på andras missöde. Vet  inte riktigt hur jag ska formulera det men, ja typ asså, någon som vill tjäna på att någon annan inte gör det. eller nåt?! :S


Stay Lucky// Carl

Kommentarer
Postat av: Herr K

mm utseendet spelar mer roll än vad man vill att det ska göra:O



Och ja, folk som tjänar på andras missöde är dumma. som försvarsadvokater och aftonbladet typ:O om det var så du menade xD

2008-11-16 @ 12:08:20
URL: http://adia.webblogg.se/
Postat av: Fröken Får-hår

Håller me karin. Aftonbladet är roten till all ondska!

Och det är dumt att utseendet spelar så stor roll. Men å andra sidan blir man glad om någon säger att man är fin. Annars, om det inte spelat roll, så hade man inte brytt sig.

2008-11-16 @ 13:40:52
URL: http://ettbraochfintnamn.blogg.se/
Postat av: Zeom

tycker inte att utseendet borde spela så stor roll. VADÅ aftonbladet e roten till all ondska, nej nej, expressen e roten till all ondska.

2008-11-16 @ 21:50:36
URL: http://framtidsorakel.blogg.se/
Postat av: Carl

Okej. håller nog med Moez tha man lite här. Expressen är värre än Aftonbladet. ^^

2008-11-17 @ 20:35:13
URL: http://carl91johansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0