Jag vet inte längre.

Jag vet inte längre ut och in, vad jag ska tro eller tycka. Hur jag ska känna eller inte. Ibland är allt bara så jävla fel.

Men jag känner mig inte lika dålig som jag gjort förut. Det är svårt att se hur någon mår, beroende på hur man beter sig i skolan. Nu låter det kanske som om jag gör mig till i skolan eller nåt. Men om man verkligen skulle visa hur man känner hela tiden så skulle det se lite roligt ut. Roligt. Du vet, sånt som man egentligen inte ska ha i skolan. Precis.

Jag har laddat ner en massa bra musik idag.
That is what gets me through the day for sure.

Chips ska jag äta sen också, vilket betyder att jag kommer att prutta i morgon. Mm, mumma. Prutta är skönt.

Tre bra låtar för tillfället som du måste lyssna på minst en utav:

1. Foals - Cassius
2. Ciara ft. T-Pain - Go Girl
3. Coldplay - Lost!

Så fucking jävla bra. Videorna till nr. 2-3 är jävligt bra. 1 har jag inte sett^^


Stay Musical // Carl

Kommentarer
Postat av: Fröken Får-hår

Glad på utsidan, ett jävla vrak på insidan. Jag vet hur det känns.

2008-11-09 @ 13:53:49
URL: http://ettbraochfintnamn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0