Ìslensku.

Ett sådant har jag inte i kortspel. Men i verkliga livet kanske. Det måste jag ha, annars skulle jag ha fallit ihop i bitar nu.


"Er þú englendingur?
Nei, ég er íslenskú."


Ja, som ni förstår så har jag börjat mitt intensiva pluggande av isländska. Jag har inga planer på att dra till Island eller så men det är bara det är att det så ballt språk.

Mja, jag skulle btw dö om jag inte fick mitt té. ^^
Audrey Tatou är en mkt fin och bra skådespelerska.

Jag laddar ner mkt musik från Limewire och jag tycker att det är bra för utan ny musik så dör jag också.

Det var nog allt. Sjukhuset och filmkväll i morrn. :O

Bless, blees.


Stay Nordic // Carl

Kommentarer
Postat av: Emoz

tufft att du pluggar isländska. status carl

2008-11-25 @ 12:51:35
URL: http://framtidsorakel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0