Home alone.

Oj, för typ första gången är jag hemma utan att någon annan händelsevis är det okkså.
Jippi.

För det är ju typ inte 20 min tills min "kära" mor kommer komma inrusande och ställa typ 29 frågor om hur jag har det och hur allt har varit idag och om jag har frågat det och det till den och den och om jag har bestämt mig kring bla, bla, bla, bla.

Ja. men jag är okej. Debatten idag gick sådär, tyckte att jag var väldigt dålig. Men egentligen var jag nog rätt så bra. Det var inte så farligt som jag trott iaf, även fast det kanske såg ut så.

Öhm. G på engelskan också, AF asså. Jag är inte förvånad, eller aa...lite eftersom jag la ner sååå mycket arbete på det (inte ironisk, skratta inte, tyck synd om mig). Typ.

Nu har jag druckit svart chai-té. Ja, oj, tjoho vad gott.

Det är jobbigt att vara trött i skolan btw. För antingen så somnar man typ, och om man är i det stadiet så spelar det ingen roll att man är där för man fattar ändå inte vad läraren där framme snackar om.
Eller så har man väldigt roligt men någon som är nära en och då kan det komma sig att man ger ifrån sig vissa så kallade, "ljudvågor". Det är kul när man gör det själv men inte så kul när andra gör det. Så, aja bajja Caerl.

Det var allt för idag. Ska försöka göra matte, det gjorde i söndags. typ 15 min. ^^ jipppi..


Stay Ironic // Carl

Kommentarer
Postat av: Fröken Får-hår

Chaite. Alla teer ska va svarta. Lätt godast smak. Men man får inte ha i dom för länge! Då blir det beskt.



Ush ush ush... Matte... Skoljobb över huvud taget. Fritid borde vara fritid, inget jobb. Då skule det inte hetat fritid.

2008-11-18 @ 19:32:16
URL: http://ettbraochfintnamn.blogg.se/
Postat av: Eve

chai-te gillar vi! vi får dricka de nån dag å snacka! Ja gillar att snacka med dej :P

2008-11-24 @ 21:38:05
URL: http://roosaspik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0