Français.

Hej och inte god morgon, gillar inte att säga "god morgon" helt enkelt. Orkar typ bara inte.

Öhm. ska ha franska med Sarah, Sofia och Carine snarrt. Kul kul, jag kan glosorna tror jag. xD
Stort fail på matteplugget igår, men jag skrev upp allt som jag inte riktigt fattade, det är iaf bra. Och det var väldigt mycket kan jag lova. ^^

Men men, The Knife är bäst. Dra ut dina ögonlock så långt du kan om du inte håller med. :)

Mysbyxor idag också, jag känner att jag måste ha på mig det ibland, annars känner jag mig för steril.

Kvällsöppet på Tv4 igår var ett program som jag såg på för första gången. Det var faktiskt jävligt bra om jag får säga det själv. Lika bra som Debatt på svt1 typ. De snackade om manlig fåfänga, och shit var de argumenterade och var oense och shit. Själv vet jag inte riktigt vad jag tycker. Men kanske att det är okej för oss killar att bry oss om hur vi ser ut och kanske inte plastikoperera oss för mycket, då är man ju helt enkelt inte sig själv längre. Eller jag vet inte. Det ska iaf inte vara så att utsidan dominerar insidan hos en människa. ^^

Jaja, orka porka.


Ovar an Ut

Stay Pretty // Carl


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0