Die another day.

Jag tror nog att jag dör en annan dag helt enkelt. Idag och resten av dagarna fram till måndag är rätt chill. ^^

Det tror jag iaf. Det finns inte så mkt att göra i skolan. Tog inte med mig varken matten eller svenskan eller franskan hem så det är bara att chilla. Ska börja arbeta hårdare när det drar igång. =)

Öppeet hus idag. Och OM det var öppet. det var vidöppet. Mera öppet kan det inte bli. Så öppet så att man kunde snacka hursomhelst, närsomhelst. Inte för att det störde några som redovisade i mitten av alla ekon. Nej, nej. verkligen inte. Det slutade med att jag också pratade inte så lågt någon gång ibland, så jag kan inte skylle på någe.

Men det är skönt att ha en syndabock ibland faktiskt. XD




Stay You// Carl

Kommentarer
Postat av: Emoz

chilla på carl :)

2008-11-23 @ 17:36:44
URL: http://framtidsorakel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0