Developing conversation.

Aka. utvecklingssamtal idag vare.

Det var intressant. Tänkte faktiskt skriva om hur jag kände mig innnan men jag var tvungen att gå på toa och sen var jag tvungen å gå och handla lite mat innan jag dog av hunger. Me muerto de hambre kan man också säga.

Öhm. Ja samtalet gick väldigt bra. Farsan var med och var glader och efteråt körde vi Pasi in till centrum efteråt. Hon var mycket tacksam. nästan för tacksam. Men det är bra. Bättre än tvärtom. ^^


Sen så hade jag tänkt att göra förbereda lite engelskadebatt. Mumsigt. Jag tror att det kommer bli asbra eftersom mina lagkamrater är mycket hängivna. jag med då också asså, asså jag, asså med, asså också, asså då. :)


JAJA, ORKA MERA POTATISAR. VI ÄR JU I SVERIGE.


Stay conversational// Carl

Kommentarer
Postat av: Herr K

Hur tacksam är för tacksam? :O leskit

2008-11-18 @ 10:17:10
URL: http://adia.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0