Bra.

Yo yo yo.
Jag mår bra just nu. Har ingen aning om varför men jag mår bra iaf. Jag borde må rätt så dåligt men jag orkar inte. Känner för att vara lite mer positiv nu. XD

Öhm. ja, skriver svenska för tillfället och jag tycker det går rätt bra, men så tycker jag alltid det nu för tiden och kolla bara på hur det gick på engelska-arbetet. hrmph!

Var hos farmor idag också, det var trevligt. Jag tror att anledningen till att jag mår så bra är för att jag såg hur bra hon mådde, har sett henne mycket sämre än i det skicket hon är nu. Hennes doktor säger att hon är bra också. =) =D

Hon bjöd också på väldigt god mat. Vi andra har märkt att hon gillar att hjälpa till, så om hon vill hämta något eller ge en något så hämtar hon det själv. För om alla hämtar saker hela tiden åt henne så tror jag att hon känner att hon inte spelar någon roll.

Aja, lyssnar på M.I.A. för tillfället. Bra musik att plugga till om ni ville veta. Men men.

Ja, nu ska jag fortsätta skriva på mitt underbara arbete som blir så jävla bra. ^^


Stay Fluid// Carl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0