Argumentative.

Jag kan inte komma ihåg att jag varit så här dum på ett tag. Jag hoppas , hoppas, hoppas att det här uttrycket/ordspråket stämmer.

"We Hurt the Ones We Love the Most."

Annars är jag kokt.

Öhm. Musikkk är iaf vad som får mig att fortsätta leva. Inte så att jag dör utan det men det skulle nog kännas så. För orka ha på datorn på bussen och lyssna på musik liksom? Okej, nu blev det till att jag inte klarar mig utan min mp3, men det är fel. Skitsam, orka bry sig. ^^


Jag höllör på å skriva spanska som Heidi skulle sagt. Eller hur är det? :P

Människor som man tror är de som står en närmast är inte längre så nära som man trodde. Vissa andra kommer en mycket närmare. De lämnar en inte heller. De bryr sig. De ser en. De gillar en.
Det är dem jag gillar mest i hela universum. ^^



Stay Grateful // Carl

Kommentarer
Postat av: Heidilation

Höller på heter det faktiskt!!

2008-11-12 @ 10:16:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0