Yäs.

Idag är dagen efter igår. Igår fick många människor julklappar, andra får idag. Vad vet jag?

Jag fick iaf en massa bra saker igår, t.ex. Anna Ternheims nya skiva, Christian Walz's nya skiva, en bok, en almenacka, presentkort på Bokia och typ 400 kr. ^^ Och just det ja, Planet Terror fick jag också! :D

wi-ho.
Nu är det enda som jag MÅSTE ha är mobil och festivalbiljetter. ^^

Öhm. Ja. Idag skulle vi i familjen gå ut och gå, eller vi var tvungna rättare sagt. Det är sjukt, att en människa kan tvinga med 3 andra viljestarka människor. Men sedan är hon ju en "skräcködla" också.

Liftarens Guide Till Galaxen var igår också, den är riktigt bra. Speciellt hon som spelar Tricia, älskar hennes röst.

Jao, jao. Kom också på att man bara lever en gång. Man måste leva bra då och göra saker som man gillar. Eller vara med de som man gillar. Det gör livet sååå mycket bättre.

Öhm, ja. Vad ska jag säga mer?

Vet inte riktigt.


Hitta Nemo, Ronja Rövardotter och Emil i Lönnerberga har jag också sett, tre mysiga filmer asså. Shit vad längesen jag såg alla tre.


Ha det gött and....


Stay Clever // Carl

Kommentarer
Postat av: Fröken Får-hår

Inte säkert att man bara lever en gång, kan vara fel. Inte för att jag tror det men...

Julklappar is the shit. Men jag har en gåta till dej, va fan firar vi i sverige jul på julafton för å inte på juldagen som majoriteten av världens befolkning..?

Klurigt. :D

2008-12-25 @ 19:27:29
URL: http://ettbraochfintnamn.blogg.se/
Postat av: Moez

Yup vi lever bara one time och då gäller det att verkligen LEVA !!! so be happy

Vi firar på julafton för att vi i Sverige HOST...aa så då vet ni varför vi firar på julafton. adjö

2008-12-25 @ 21:52:45
URL: http://framtidsorakel.blogg.se/
Postat av: Herr K

Jul är massa mys för det går massa filmer, massa barnfilmer som man vill se på och massa bra filmer:P massa filmer helt enkelt=)

2008-12-25 @ 21:55:24
URL: http://adia.webblogg.se/
Postat av: Heidi

Ronja Röverdotter är rövigt bra. Filmen är ju då inspelad på andra sidan fjället här vid mig :)

2008-12-26 @ 00:04:09
Postat av: Eve

"du lever bara en gång å den gången den är nu

finns bara en spm vet hur du ska leve å de ä nu"



så äre vettu Carl ;D

2008-12-28 @ 22:30:19
URL: http://roosaspik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0