Welcome to Earth.

Ja.
Så kan man säga.

Öhm. Idag har jag på mig mysiga kläder och gör inget speciellt faktiskt. Har kommit på vilken mobil jag ska köpa, vilken kod jag har till min resväska och om att jag har en väldans massa byxor, endel som jag inte använder in public om man säger så.

Ja-a. Yesterday I espied some peculiar-looking creatures just outside the house, it was birds. Bu-hu.

Mhm. Jag hoppas att ni lyssnar på låtarna jag laddar upp här på sidan för annars så kommer jag att långsamt smälta ner er och blanda ihop er med någon äcklig senap senare i live.t ^^

Eh. M. Ja. Idag fyller 2 vänner till mig år. Angelica Weurlander och Omar Masalin. Så det kan gå. 27 december och allt. Det får mig att tänka på Anna Vik, som tydligen fyllde år på julafton. =)=((bara Emma kommer att fatta vem det är). Hon var allt rolig, jag tror att det var tur att jag fick "vara med om" henne för hon var allt något speciellt hon.

Jag hade tänkt att se Harry Potter idag också, 4:an :O. och Planet Terror, men jag hinner nog inte se båda, för Harry slutar klockan 22:00 och jag är väldigt trött vanligtvis då (det har att göra med att det är vinter utomhus.)^^

Ja. En VIDEO måste vi ha också! XD

Det blir Santogold, för att hon är grymmast och kommer förmodligen ta över efter M.I.A. den engelsk-indiska lilla subban! .^^ NJUT!


Santogold - L.E.S. Artistes


Stay Goldy // Carl

Kommentarer
Postat av: Fröken Får-hår

Jo, hon var allt något utöver det vanliga, milt sagt.

Annars kan man säga att hon var en jävla surkärrin med lite lägre iq en en fiskmås. det var också milt sagt.

Men det var tur att man inte missade henne, sånna saker får man minnen för livet av! :P

2008-12-28 @ 22:54:46
URL: http://ettbraochfintnamn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0