Today.

Idag har jag gjort saker.
Det är inget speciellt. Men det är ändå något.

Det började med att jag vaknade vid 11 och gick upp och åt frukost. Duschade inte. Fastnade för Musikhjälpen på Svt2 och har nu sett på det i ett antal timmar. 4 kanske. Jag har samtidigt skrivit ps, lyssnat på musik, spelat ps2, ätit och vilat.

Känner verkligen att jag behöver röra på mig, får kanske ta och gå ut och gå sen. Ja det ska jag fan!

Öhm. Ah. För första gången saknar jag min syrra mer än någonsin. Eller någon som kännner mig bra. Jag tror btw att jag skulle passa bra som radiopratare eller vad det heter. För jag gillar musik och jag gillar att snacka.

Ja. Skulle egentligen sitta och spela nu men jag fick Game Over 2 gånger så jag kände att det var lite sisådär med det.

Jag vill till skolan också, det är konstigt. Men jag tror att det är för att jag har så många positiva händelser som kommer från skolan och personerna där.

Det känns även som om att det inte är någon som läser min blogg, fast jag vet att folk gör det. Men, ah.




We share our mother's health - The Knife

En MYCKET; MYCKET bra låt. =) Lyssna

Stay Knifish // Carl

Kommentarer
Postat av: Fröken Får-hår

Jag läser! Skitkul me folk som faktiskt uppdaterar sina bloggar, vilket många inte gör.

Skolan e indeed ett bra ställe. :)

2008-12-14 @ 17:57:01
URL: http://ettbraochfintnamn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0