Silent Shout.

MM, ja. Det blir inte bättre än The Knife om man känner sig sisådär bra och inte har så mycket att göra.
Har verkligen bestämt mig för att åka till Arvika 09, dels för att jag vet att det kommer vara åtminstone ett bra band och dels för att mina drömmar säger åt mig att jag MÅSTE åka.

Suicide är det som gäller annars typ.

Öhm, ja. Spelat lite ps2 idag. Var ett jävla tag sedan kan man ta och säga lite tyst.

Haha. jag har haft planer på att köpa en mobil någongång efter Jul, och det som jag hade tänkt att köpa då var en billig mobil som inte har några speciella funktioner eller så. Men så hittade jag en mobil från Sony Ericsson som kostade sisådär 1500 kr och som var ball. Den är inte speciellt rolig och jag hoppas innerligt att 2% rabatten som är på den nu går ner till ännu lägre.

Ja. Sedan så har jag ju nästan köpt in hälften av mina julklappar också, det är bra.

Depeche Mode är asbra, trodde att de var något gubband som ingen längre lyssnade på men Icke sa Nicke. Btw, Farmor tycker att jag är lik Nickel. ^^ (Kuriosa)



Strange Love - Depeche Mode


Stay Snowy // Carl

Kommentarer
Postat av: Zmoe

Jag måste börja köpa julklappar. mysigt med jul

2008-12-07 @ 19:35:58
URL: http://framtidsorakel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0