Se puede decir.

Man skulle kunna säga att jag är en man av lite kaliber.
Man skulle kunna säga att jag inte är stereotypen.
Man skulle kunna säga att jag säger som det är alldeles för ofta.

Men, det gör man inte.

Anyway, jag ber om ursäkt för att jag inte skrev något inlägg igår men jag var så avslappnad så jag hann inte med att göra så mycket mer än att bara njuta.

Igår var en dag fylld med bra saker.
1. Gick till skolan. 
2. Simmade med Haidi aka. Mellerudgirl_91.
3. Bakade pepparkakor med Titti  + pojkvännen hennes.
4. Laddade ner en massa bra låtar.
5. Sov.

Öhm. ja. Jag gillar btw att vara ensam hemma, man kan göra så mycket saker då. Fast med det sagt vill jag inte spendera resten av mitt liv ensam hemma. nej det skulle nog vara roligare om man var med kompisar, inte hemma. ^^


Jaja.


Stay Gingery// Carl

Kommentarer
Postat av: Heidi

Det var asgött ;) carlo is tha shit

2008-12-09 @ 08:25:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0