Lucia.

Lucia idag alltså.
Jag har spenderat halva dagen i sängen och en liten del av dagen med en massa släktingar i centrala Grästorp.
Det var en massa barn där. Fick mig att tänka på att jag inte är yngst i släkten längre. =(

Men men, fick lite seckel på min mobil och fick mitt kusinbarn att gråta typ. Men hon är söt ändå. ^^

Spelat lite ps2 också, det är nice. Men jag vill egentligen spela ps3, men ett sådant har jag inte.

Öhm. Ah. Fick reda på nyligen att det var fest igår, och ingen hade sagt något till mig. Dålig stil kan man tycka, jag vet inte riktigt vad jag ska tycka. Speciellt med tanke på att jag känner typ alla som var på festen också. BLÄÄÄHHH....buhuh




Kristian Anttila - Västra Frölunda..

Väldigt mysig låt. ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0