Längtan.

Lite isländsk Sigur Rós är alltid mysigt en tisdagseftermiddag.

Jag har klippt mig. Det blev rätt okej, eller det ser så ut nu iaf. I morrn vette fan.
Är typ klar med psykologin också, den blev inte så bra. Men oftast så blir saker inte det när jag engagerar mig för mycket. Aja, dumt å klaga.

Öhm. Ah. Jag kommer nog att få lite pengar över efter allt julhandlande trots allt. Wo-ho.

Franskaprov i morrn. Det kommer att gå asbra. För jag är bäst.
Måste göra mat till torsdag också i morrn. Och lämna in en massa saker till Bibblan. Men egentligen så vill jag spela FF XII. Men ah. Just det ja. Kvällssim i morrn också. Kul KUl KUL. ^^ Fast jag simmar som en kratta. Xd
Godis till fredag också. Just det. :) Gott gott.

Ha det bra, lingonpaj.


Jag menar...
Stay Lingonberryish// Carl

Kommentarer
Postat av: Fröken Får-hår

En kratta flter ganska bra i alla fall. Om den är med trähandtag och plast eller bara plats eller trä. Men inte stål.

2008-12-16 @ 18:13:42
URL: http://ettbraochfintnamn.blogg.se/
Postat av: Moez

Jag hatar bibblan!!!

2008-12-17 @ 10:52:11
URL: http://framtidsorakel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0