Jag sitter här.

Jag sitter på ett ställe som jag inte brukar sitta på och skriver min blogg.

Jag har börjat ladda ner låtar igen, tyvärr. Datan kommer nog med säkerhet att bryta ihop denna gång. men ja. måste ha låtar.

Öhm. Jag är ensam hemma och det känns väldigt gött. Man kan liksom göra lite som man vill. =) Men ah, var ju som sagt hos farmor igår och där var det för jävla roligt, har nog aldrig haft så roligt med släktingar på länge.

Sammanfattning; Trevliga människor som är något lika mig, god mat och användbara klappar. XD

jao jao.

Vi kusiner diskuterade också det här med att kalla varandra för "dumma" saker. såsom fågelholk, idiot, etc. Och kom fram till att det är helt okej, vi menar ju inget illa. *host*

Jens Lekman är mycket bra också.

de 3 manliga artisterna i Sverige som jag gillar är därför:
* Jens Lekman
* Markus Krunegård
* Kristian Anttila


och kvinnliga:
*Anna Ternheim
* Laleh
* Frida Hyvönen


Ja!  Fuck the rest!


Stay Awesome // Carl

Kommentarer
Postat av: Anonym

M- M- mm- m-en men du gillade väl lykke li också? hundöga

2008-12-22 @ 21:27:42
URL: http://amandaolovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0