Efter Jul

Jag kan ibland tykka att det som kommer efter något bra ibland är bättre än det som är bra. Fastän det bra är bra och så asså.

Som typ Julafton. Det är asbra. I år kommer den att vara annorlunda eftersom våran familj kommer att fira den ensam typ. Fast hela familjen då, det är bra.^^

Öhm. Men det jag ville säga var att jag ser fram emot tiden efter Jul eftersom mycket saker är billigt då och man har fått pengar till att köpa endel saker. Som ny mobil, skivor och annat.

Ehm. Ja. Nordpolen är bra. Fett med bra faktiskt.
De flesta säger att de vill ut och resa efter gymnasiet, men jag vet inte. Verkligen inte. Kan nog ikke bestemme meg no.

BLABLABLALBLALBLALBLA:
Har tänkt att börja dansa också, typ streetdance eller nåt. För att dansa är ju ett intresse som jag har, varesig jag har fått det från mina "kära" systrar eller inte är fortfarande ett mysterium. MMHMH.

GAY GAYA GAYA GAYAGY GAYAGGAY GAYA.

Öhm. sen så tänkte jag på en sak. Vem kom på idén med Tomten egentligen ? Jag menar WTF?, det mest weirda snubben ever. XD


Stay Garçon // Carl


Kommentarer
Postat av: Fröken Får-hår

Min teori är att tomten kom på sig själv. det var en lite överviktig man, lite över medelåldern, som var extremt mediekåt. han tog på sig en röd slängkappa med pälskrage, en röd nattmössa och delade ut julklappar till barn. Många gillade presenter, så många julklappar blev det,och tillslut var det tradition.

2008-12-08 @ 21:45:46
URL: http://ettbraochfintnamn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0