Bucky Done Gun.

Jävlar ja. Glömde å blogg igår. Jag ber om ursäkt. Hoppas att ni lever iaf. ^^

Öhm. Köpte lite julklappar igår, väldigt bra av mig eftersom allt handlar om julklappar nuförtiden.

JAo. Annars är det bra. Väldigt bra. Jag, nej du, nej jag ser fram emot söndag då vi ska fira jul med farmor. Öhm. Ah.
Vet inte vad jag ska säga riktigt. Lite besviken på www.arvikafestivalen.se för de har inte givit ut någon artist på några dagar. Men ah. Det blir nog bra. Funderar också på vilken av de två festivalerna som jag ska köpa biljett till först? :O

OMG, vilka världsstora problem jag har.
Just det ja. Jag är ju minsta barnet också, det är ballt. Och på tal om Junior, en mycket bra låt här: ------>




Junior Boys - In the Morning


Stay Junior // Carl

Kommentarer
Postat av: Moez

mm farmor e rolig

2008-12-20 @ 13:36:13
URL: http://framtidsorakel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0